In 3 stappen naar het juiste onderhoud

Kies je onderhoudspakket

VRAAG EEN OFFERTE AAN


 

VRAAG EEN OFFERTE AAN


Veelgestelde vragen

Vraag: Kunnen wij zelf leveranciers aandragen?

Antwoord: Uiteraard kun je als VvE of als beheerder zelf een leverancier aandragen waar je goede ervaringen mee hebt. Deze nemen we mee in de offerte aanvraag.


Vraag: Bij welke leveranciers vragen jullie offertes op?

Antwoord: Afhankelijk van de werkzaamheden vragen we bij verschillende leveranciers offertes op. Bij de keuze van leveranciers maken we gebruik van leveranciers uit ons netwerk, leveranciers uit de omgeving van het project en/of leveranciers die je zelf aandraagt.


Vraag: Hoeveel offertes vragen jullie op?

Antwoord: Afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden, vragen we maximaal 3 offertes op per discipline.


Vraag: Waar baseren jullie de uitvraag op?

Antwoord: We baseren de uitvraag op basis van groot onderhoud wat in het onderhoudsplan staat en wat we tegenkomen tijdens de opname op locatie.  


Vraag: Hoe vergelijken jullie de offertes?

Antwoord: We ontleden alle offertes om op basis van prijs en kwaliteit de beste leverancier te selecteren. Daarbij nemen we uiteraard onze eigen ervaring mee als het gaat om partijen waar we zelf in het verleden mee hebben samengewerkt. 


Vraag: Wie controleert de opvolging van de opleverpunten?

Antwoord: We begeleiden het onderhoud tot en met de oplevering. Dat betekent dat we bij oplevering ook een rapport maken van zaken die na oplevering nog in orde gemaakt moeten worden. Op verzoek kunnen we deze opleverpunten opvolgen. Hiervoor brengen we wel extra kosten in rekening.


Vraag: Hoe weten we of de werkzaamheden goed verlopen?

Antwoord: Wij bewaken het project op basis van kwaliteit, planning en budget. Daarbij bezoeken we regelmatig de locatie om zeker te zijn dat alles volgens plan verloopt. Tijdens het opstellen van de planning spreken we samen af wanneer we je informeren over de status van de verbouwing. 


Vraag: Hoe verloopt de communicatie tijdens het onderhoud?

Antwoord: Wij vinden het belangrijk dat alle betrokkenen een aanspreekpunt hebben voor vragen of opmerkingen. Daarom zorgen wij ervoor dat alle communicatie via ons verloopt. Dat wil zeggen dat dat wij waar nodig partijen bij elkaar brengen om onduidelijkheden te verhelpen en misverstanden te voorkomen.

Is er iets niet duidelijk of heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

E-mailen
Bellen
Instagram
LinkedIn